İBB’den işitme engelliler için görüntülü çağrı merkezi
İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB), işitme ve konuşma engelli bireyler için görüntülü çağrı hizmeti “Erişilebilir İstanbul”u hizmete aldı.

İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB), işitme ve konuşma engelli bireyler için görüntülü çağrı hizmeti “Erişilebilir İstanbul”u hizmete aldı.
İBB, herkes için erişilebilir İstanbul hedefiyle bir hizmeti devreye aldı. İBB Basın Yayın Halkla İlişkiler, Sosyal Hizmetler ve Bilgi İşlem Daire Başkanlıkları, İSTTELKOM AŞ ve İstanbul Senin iş birliğiyle gerçekleştirilen proje ile Türk İşaret Dili bilen, işitme ve konuşma engelli bireyler için görüntülü çağrı hizmeti “Erişilebilir İstanbul” hayata geçti.
Bu hizmet ile işitme ve konuşma engeli olan kullanıcılar, İBB 153 Çözüm Merkezi üzerinden Türk İşaret Dili bilen personel ile görüntülü görüşme yaparak talep, öneri ve şikayetlerini iletebilecek, sorularına çözüm bulabilecek.
Hizmetten faydalanmak isteyenlerin, İstanbul genelinde 23 şubesi bulunan ÖZGEM’e (Özel Gereksinimli Bireyler Eğitim Merkezi) yüzde 40 ve üzeri engel raporu ile başvurması gerekiyor. Kayıt işlemi tamamlandıktan sonra İstanbul Senin mobil uygulaması üzerinden Çözüm Merkezi hizmetinden yararlanılabiliyor.
Hibya Haber Ajansı© Copyright 2025 denizlihaberler.com.tr Tüm Hakları Saklıdır. Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.