Opet’in öncülüğünde iki ayda 9.500 km yol kat edildi, 2 ton atık toplandı
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı ve OPET iş birliğiyle yürütülen “Sıfır Atık ile Doğaya Saygı Duy” Projesi kapsamında Türkiye'nin 7 bölgesinde gerçekleştirilen çevre temizliği etkinliklerinin son durağı Doğu Anadolu Bölgesi oldu. Antalya, Ankara, İstanbul, Gaziantep, İzmir ve Samsun’un ardından Erzurum’da gerçekleştirilen çevre temizliği etkinliğiyle, iki ay içinde toplanarak geri dönüşüme kazandırılan atık miktarı 2 tonu aştı.
